Jak działa wypożyczalnia?

Znajdziesz tu informacje:

  • Jak działa wypożyczalnia?
  • Jak dokonać zwrotu produktów?

Dostępne również: Regulamin Sklepu Internetowego oraz Polityka Prywatności

Jak działa wypożyczalnia:

Zakupy i wynajem w jednym miejscu?! Tak! W Złotym Baloniku to możliwe :)

W sekcji Wypożyczalnia znajdziesz produkty na Wynajem - czyli w pełni sprawne i czyściutkie produkty używane, które możesz wynająć na określony czas.

Do produktów na wynajem naliczana jest dodatkowo zwrotna kaucja zabezpieczająca, którą wpłacasz wraz z opłatą za zamówienie.

JAK TO DZIAŁA KROK PO KROKU:

1. Klikasz na produkt, który chcesz wynająć, otworzy się karta produktu.

2. Na dole, pod opisem produktu znajdziesz przycisk "Rezerwacja terminu", po jego wciśnięciu uruchomi się kalendarz.

3. W kalendarzu wybierasz dzień rozpoczęcia wynajmu, czyli dzień w którym odbierasz produkt.

Jeśli nie odbierasz produktu osobiście tylko wybierzesz dostawę kurierską/do paczkomatu, pamiętaj żeby wziąć pod uwagę czas potrzebny na dotarcie produktu do Ciebie. Minimalny bezpieczny zapas to 4 dni robocze (1 dzień na nadanie przesyłki + 3 dni na dostawę). W przypadku zamówień bez zachowania takiego buforu nie gwarantujemy dostawy na wskazany w zamówieniu termin.

UWAGA: w przypadku dostawy kurierskiej/do paczkomatu nie płacisz dodatkowo za czas, kiedy przesyłka jest w drodze. Czas wynajmu liczony jest od terminu "odbioru" który został wskazany przy zamówieniu (nawet jeśli paczka dotrze wcześniej), do momentu nadania zwrotu przez Ciebie - aby uniknąć dodatkowych kosztów nadaj paczkę zwrotką najpóźniej 3 dnia wynajmu (termin podany w zamówieniu).

4. Po wybraniu pierwszego dnia, automatycznie zaznaczony zostanie w kalendarzu minimalny okres wynajmu, czyli 3 dni.

I dnia odbierasz zamówienie.

II dnia cieszysz się wynajętymi produktami.

III dnia zwracasz produkty do wypożyczalni.

Nie ma możliwości odbiorów i zwrotów osobistych w weekend, z tego powodu nie można wybrać w kalendarzu soboty i niedzieli jako dzień rozpoczęcia wynajmu.

Jeśli zakończenie wynajmu wypada w weekend, zwracasz produkt w najbliższy dzień roboczy bez ponoszenia dodatkowych kosztów.

5. Jeśli potrzebujesz wynająć produkt na dłużej to możesz wybrać na dole kalendarza opcję "7 Dni".

Jeśli interesuje Cię dłuższy okres wynajmu skontaktuj się z nami: info@zlotybalonik.pl.

6. Po wybraniu okresu w kalendarzu kliknij "Zapisz".

7. Następnie kliknij przycisk "WYPOŻYCZAM".

8. Produkt zostanie dodany do koszyka.

Cena wyświetlana w koszyku zawiera w sobie depozyt zwrotny. Informacja o wysokości depozytu jest widoczna w karcie produktu.

9. Możesz dodać do koszyka inne produkty z wypożyczalni i sklepu.

10. Potwierdzasz wymagane zgody, wybierasz sposób odbioru/dostawy i dokonujesz płatności.

11. Odbierasz paczkę i cieszysz się produktami na swoim przyjęciu <3

12. W ostatnim dniu wynajmu pakujesz produkty do drogi powrotnej używając zabezpieczeń w których przyjechały. NIE czyść samodzielnie produktów.

13. Zwracasz produkty osobiście lub jeśli składając zamówienie wybrałaś/eś opcję "dostawa", nadajesz paczkę poprzez stronę "InPost Szybkie zwroty" BEZ ponoszenia dodatkowych kosztów.

14. Kiedy zwrot do nas trafi, sprawdzamy czy produkty są dostarczone w komplecie i nie są uszkodzone. Jeśli wszystko jest ok, zwracamy Ci wpłaconą wcześniej kaucję.

15. Następnie czyścimy produkty w odpowiedni sposób, aby przygotować je do dalszej służby :)

Jak dokonać zwrotu produktów?

Zwrot osobisty:

1. Spakuj produkty do drogi powrotnej. Najlepiej, użyć karton i zabezpieczenia transportowe w których przyjechały.

2. Przynieś do nas paczkę (ul. Erazma Ciołka 35/72, 01-444 Warszawa).

Zwrotu możesz dokonać w dni robocze w godz. 11-17:30.

Jeśli termin zwrotu w Twoim zamówieniu wypada w weekend, nie martw się! Zwróć zamówienie w najbliższy dzień roboczy, bez dopłaty za wydłużony okres wypożyczenia.

Zwrot kurierem:

Jeśli składając zamówienie wybrałaś/eś opcję dostawy kurierskiej lub do Paczkomatu to przysługuje Ci darmowa opcja zwrotu za pomocą Paczkomatu InPost.

  1. Spakuj produkty do drogi powrotnej. Użyj kartonu i zabezpieczeń transportowych w którym przyjechały.
  2. Wejdź na stronę InPost: SZYBKIE ZWROTY
  3. Wybierz rozmiar zwracanej paczki.
  4. Wpisz numer swojego zamówienia (numer zamówienia znajdziesz w mailowym potwierdzeniu od nas, otrzymanym po złożeniu zamówienia)
  5. Uzupełnij dane kontaktowe.
  6. Pola "Opis" i "Numer zwracanej paczki" możesz zostawić puste.
  7. Z rozwijanej listy wybierz "Zwrot urządzenia po zakończeniu umowy".
  8. Po potwierdzeniu wymaganych zgód możesz kliknąć na samym dole przycisk "Zwracam paczkę"
  9. Jeśli masz aplikację to pojawi Ci się w zakładce "Nadaję" kod QR do nadania paczki. Jeśli nie masz aplikacji to otrzymasz SMS z kodem do nadania przesyłki.
  10. Nie musisz drukować żadnej etykiety. Paczkę możesz nadać w dowolnym paczkomacie InPost.

ZNAJDŹ PACZKOMAT

W razie dodatkowych pytań SKONTAKTUJ się z nami.